Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-31.01.2021

Всього запитів: 18
  • поштою – 2;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 16;
  • особисто – 0.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 3;
  • З МОЗ України – 10;
  • З обласної ради – 0;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 1;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 4.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 7;
  • Інформація про заробітну плату – 0;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 3;
  • Інформація про реєстри хворих – 0;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 3;
  • Про лікарські засоби – 1;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 0;
  • Інші – 4.

jan2021

 

 

 


 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-28.02.2021

Всього запитів: 25
  • поштою – 3;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 22;
  • особисто – 0.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 9;
  • З МОЗ України – 10;
  • З обласної ради – 0;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 1;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 5.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 8;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 4;
  • Інформація про реєстри хворих – 0;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 3;
  • Про лікарські засоби – 1;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 1;
  • Інші – 7.

feb2021

 

 

 


 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-31.03.2021

Всього запитів: 37
  • поштою – 4;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 30;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 15;
  • З МОЗ України – 12;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 1;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 8.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 10;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 8;
  • Інформація про реєстри хворих – 0;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 4;
  • Про лікарські засоби – 1;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 4;
  • Інші – 9.

mar2021

 

 

 

 


 

 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-30.04.2021

Всього запитів: 43
  • поштою – 4;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 36;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 18;
  • З МОЗ України – 14;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 2;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 8.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 12;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 10;
  • Інформація про реєстри хворих – 0;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 4;
  • Про лікарські засоби – 1;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 5;
  • Інші – 10.

apr2021

 

 

 

 


 

 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-31.05.2021

Всього запитів: 48
  • поштою – 4;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 41;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 22;
  • З МОЗ України – 14;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 2;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 9.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 13;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 10;
  • Інформація про реєстри хворих – 0;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 6;
  • Про лікарські засоби – 1;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 5;
  • Інші – 12.

may2021

 

 

 

 


 

 

 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-30.06.2021

Всього запитів: 55
  • поштою – 4;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 48;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 22;
  • З МОЗ України – 16;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 4;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 12.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 15;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 10;
  • Інформація про реєстри хворих – 1;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 7;
  • Про лікарські засоби – 2;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 5;
  • Інші – 14.

jun2021

 

 

 

 


 

 

 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-31.07.2021

Всього запитів: 57
  • поштою – 4;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 50;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 22;
  • З МОЗ України – 16;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 4;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 14.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 15;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 10;
  • Інформація про реєстри хворих – 1;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 7;
  • Про лікарські засоби – 2;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 7;
  • Інші – 14.

jul2021

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-31.08.2021

Всього запитів: 62
  • поштою – 4;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 55;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 24;
  • З МОЗ України – 16;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 5;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 16.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 15;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 11;
  • Інформація про реєстри хворих – 1;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 7;
  • Про лікарські засоби – 4;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 8;
  • Інші – 15.

 

aug2021

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-30.09.2021

Всього запитів: 68
  • поштою – 7;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 58;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 27;
  • З МОЗ України – 18;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 5;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 17.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 15;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 13;
  • Інформація про реєстри хворих – 1;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 7;
  • Про лікарські засоби – 4;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 9;
  • Інші – 18.
sep2021

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-31.10.2021

Всього запитів: 74
  • поштою – 7;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 64;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 31;
  • З МОЗ України – 18;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  0;
  • від громадян – 7;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 17.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 15;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 13;
  • Інформація про реєстри хворих – 2;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 7;
  • Про лікарські засоби – 4;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 12;
  • Інші – 20.
oct2021


 

 

 

 

 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-30.11.2021

Всього запитів: 86
  • поштою – 7;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 76;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 40;
  • З МОЗ України – 18;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  1;
  • від громадян – 9;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 17.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 15;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 13;
  • Інформація про реєстри хворих – 4;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 9;
  • Про лікарські засоби – 5;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 16;
  • Інші – 23.
nov2021

 

 

Відомості про надходження запитів на публічну інформацію до управління охорони здоров’я облдержадміністрації  з

01.01.2021-31.12.2021

Всього запитів: 90
  • поштою – 9;
  • телефоном – 0;
  • факсом – 0;
  • електронною поштою – 78;
  • особисто – 3.
Надійшли:
  • З облдержадміністрації – 42;
  • З МОЗ України – 18;
  • З обласної ради – 1;
  • від засобів масової інформації, журналістів -  1;
  • від громадян – 11;
  • від юридичних осіб – 0;
  • від об'єднань громадян – 17.
Із них:
  • Інформація про вакантні посади – 15;
  • Інформація про заробітну плату – 1;
  • Інформація про заклади охорони здоров’я – 13;
  • Інформація про реєстри хворих – 4;
  • Про надання копій посадових інструкцій державних службовців – 0;
  • Про надання медичної допомоги – 9;
  • Про лікарські засоби – 5;
  • Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) – 18;
  • Інші – 25.

dec2021

 


Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян,

що надійшли на адресу Департаменту охорони здоров’я Житомирської облдержадміністрації за 2021 рік

Департаментом охорони здоров’я облдержадміністрації впродовж               2021 року здійснювалися заходи щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», указів Президента України та доручень Уряду щодо розгляду звернень громадян.

За 2021 рік до Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації надійшло всього 2025 звернень/заяв (проти 1957 за 2020 рік, що на 68 більше), у тому числі: 1749 – письмових (проти 1700), 235 - на «гарячу лінію» Департаменту (проти 234), 41 - під час особистого прийому керівництвом Департаменту (проти 23).

По суті питань звернення стосувалися:

надання медичної допомоги, проведення обстеження  та забезпечення лікування  -  561 (27,7% від загальної кількості) (проти 938;  47%);

безкоштовного отримання спеціальних медичних виробів для оперативного лікування  -  267 (13%) (проти 223; 23%):

діяльності МСЕК та ЛКК – 140 (7%) (проти 138 звернення, 7%)

медичної реформи (питання відкриття/реорганізації/функціонування медичних закладів ) – 36 (1,7%) (проти 47;  2,4%);

заробітної плати – 21 (1,3%) (проти 37; 1,5%);

працевлаштування, незаконного, як на думку заявників, звільнення – 6 (0,3%) (проти 22; 1,1%);

з питань, які можна віднести до категорії «інші» (надання роз’яснень, довідок тощо) – 350 (17%) (проти 233; 11%).

Кількість звернень з питань  коронавірусної хвороби - 152 (з них щодо вакцинації -  73).

Кількість скарг на неналежне (як на думку заявників) виконання обов’язків медпрацівниками – 308 (15,2%) (проти 291;  14,9%). Всі скарги уважно розглянуті, факти перевірені, з медичними працівниками проведено відповідну роботу. По 21 зверненню проведено експертизу оцінки якості та обсягу надання медичної допомоги (КЕК).

         До Департаменту надійшло 17 (проти 15) подяк медичним працівникам.

Перенаправлено за належністю у зв’язку з тим, що питання не належать до компетенції Департаменту -  15 звернень (проти 12).

За територіальною ознакою (місцем проживання громадян), протягом звітного періоду найбільше звернень до Департаменту надійшло від жителів таких міст та районів області:

м. Житомир  -  568 (28% від загальної кількості звернень)(проти 452)

м. Бердичів – 98 (4,8%) (проти 90)

м. Коростень – 79 (3,9%) (проти 116)

(У 2020 році – м. Житомир  - 452, м. Коростень – 116, м. Бердичів – 90).

З Житомирського району – 119 (5,8%) (проти 91)

Овруцького району – 88 (4,3%) (проти 84)

Малинського району – 50 (2,4%) (проти 61)

(У 2020 році з районів: Житомирського – 91, Овруцького - 84,    Малинського – 61)

Найменше з районів:

Народицького –  7 (0,3%) (проти 16)

Лугинського – 8 (0,4%) (проти 20)

Ружинського – 15 (0,7%) (проти 24)

(У 2020 році найменше звернень  було  з районів: Народицького – 16,  Любарського – 17, Брусилівського – 14).

Найбільше звернень громадян, з розрахунку на 10 тисяч населення, надійшло з: Брусилівського (19,9%), Бердичівського (16,9%), Житомирського (16,8%) районів, міста Житомир (21,2%). (Проти 2020 року - Коростенського (18,3), Овруцького (15,5) районів, міст Коростень (18,4), Житомир (17,1), Новоград-Волинський (15,1).

Найменше з: Лугинського (5,1%), Ємільчинського(5,6%), Ружинського (5,9%) районів, м. Новоград-Волинський (12%). (Проти 2021 року - з Новоград-Волинського (3,8), Любарського (6,5), Хорошівського (7,6), Ємільчинського, Романівського (по 8,4) районів.

За адміністративним розподілом з 5 районів найбільша кількість звернень спостерігається у Житомирському районі (понад 60% з загальної кількості звернень).

82 звернення надійшло  з інших областей (проти 85).

Велика кількість звернень надійшла від найменш соціально захищених категорій громадян 334 (16%), такі звернення взято під особистий контроль керівництва Департаменту, забезпечено першочерговий  розгляд та особистий прийом.

Загальне співвідношення звернень громадян, вирішених позитивно, до загальної кількості звернень складає 48% (проти  63%), для пільгової категорії громадян 51 (проти 58%).

В Департаменті проводяться заходи, спрямовані на недопущення випадків несвоєчасного розгляду звернень, надання заявникам необґрунтованих відповідей без роз’яснень їх законодавчого права для вирішення порушених питань. Постійно проводиться роз’яснювальна робота з медичними працівниками щодо дотримання принципів медичної деонтології та етики, професіоналізму, що дозволило уникнути більшості конфліктних ситуацій. Для упередження звернень громадян на офіційному сайті Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації розміщено інформацію, яка висвітлює певні аспекти діяльності охорони здоров’я, є довідковою або профілактичною.

На виконання протокольного рішення засідання колегії Департаменту, протоколу № 4, п.4 від 24.09.2021 забезпечено постійний контроль за станом організації роботи щодо своєчасного розгляду звернень громадян, надано відповідні доручення керівникам підвідомчих закладів охорони здоров’я області щодо вжиття заходів виявлення та усунення причин, що стали підставою для звернення громадян до органів влади вищого рівня, забезпечення об’єктивного та неупередженого їх розгляду, створення умов для участі громадян у перевірці поданих ними заяв чи скарг.

Щотижнево на апаратній нараді аналізується стан дотримання вимог законодавства при розгляді звернень, термінів надання відповідей заявникам.

 

Питання розгляду звернень громадян перебуває під постійним контролем керівництва Департаменту  охорони здоров’я облдержадміністрації.